۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

تا حالا وطن فروش و تجزیه طلب بودم و خودم نمیدونستم !



روی اینترنت دنبال عکسهایی از شادروان فرزاد کمانگر میگشتم که چشمم به یکی از عکسهایی که خودم گرفته ام افتاد که در زیرش نوشته شده بود « تصویر یک سلطنت طلب با پوشش سبز میان تجزیه طلبان » ! 
 
رویش کلیک کردم و ... به به چشمم روشن ! آقای ساندیس خور چندی از عکسهای من را برداشته و رویشان نام خودش را نوشته ، گویی که این عکسها را خود او گرفته بوده و در زیر عکس یک سری اراجیف را به هم بافته و به خورد خلق الله داده !


برایش پیامی فرستادم که چون میدانستم که سانسور خواهد شد ، خودم آنرا در بین عکسها قرار میدهم تا به وقاحت و رزالت این ساندیس خوران ، پی ببرید !


آدرس سایت آقای ساندیس خور را هم میگذارم که اگر خواسیتد قدم رنجه کنید و نظرتون را برایش بفرستید ، هر چند که نظر مخالفین هیچگاه پخش نخواهد شد !








عکس خودم که در تظاهرات سکوت گرفته شده
.
آقای دست راستی : غلام عسکری ،
از فعلان سندیکای کارگری و زندانی سیاسی در زمان شاه و شیخ

 

خانومی بسیار نازنین که در بیشتر تظاهرات ضد آخوندی شرکت دارند
.

عکس گرفته شده در روز جهانی زن ، پارسال
.








هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر