۱۳۹۲ بهمن ۵, شنبه

حساب دو دو تا چهار تاست جانم !


سلطنت طلبان ، از اینکه سلطنت طلب خطابشان کنیم ، بسیار ناراحت میشوند که البته من در همین راستا متنی هم نوشته بودم که در اینجا میتوانید ببینید !

ببینید مسئله بسیار ساده است و بقول معروف : حساب دو دو تا چهار تاست !

اگر کسی به اسب شاه بگه یابو ، آقایون رگ گردنی شده و شروع میکنند به طرف روبرو فحاشی کردن و برچسب « توده ایی » ، « اصلاح طلب » ، « ملی منقلی » ، « ملی مذهبی » ، « خط امامی » ، « چپول » ، « مجاهد » و « بنی صدری » زدن !

(( حالا اصلا کاری به این هم نداریم که این آقایون ، به نام پهلوی و شاه حساسیت دارند و با شنیدن نام آنهاست که اینچنین از خود بی خود شده و زمین و زمان را گاز میگیرند ))

خوب اگه ما از طیف های سیاسی که میشناسیم ، توده ایی و چپ و ملی و ملی مذهبی و اصلاح طلب و خط امامی و مجاهد و بنی صدری رو کم کنیم ، چه طیفی باقی میمونه ؟! 

فقط سلطنت طلب میمونه دیگه !

فهمیدن این موضوع دیگه نیازی به کارشناسی ارشد و دکترا نداره ، حساب دو دو تا چهار تاست !


۱۰ نظر:

  1. اینها رو بی‌ خیال یه کم از باور و عقیده و فعالیتهای سیاسیتون در گذشته و حال برامون بگید از اینکه فعالیت در حوزه سیاسی شغل شماست یا بهانه ای‌ هست برای سپری کردن زمان و عمر خود؟از نحوه آشنایتون با بنی صدر و اینکه چگونه شد با این شخص آشنا شدید بگید؟آیا زمانی‌ که در ایران بودید فعالیتهای سیاسی بنی صدر رو دنبال میکردید یا بعد از خروجتون از ایران بهتون الهام شد این آشنایی و همکاری خالی‌ از لطف نیست؟ارتباط شما با بنی صدر آیا صرفاً رابطه استاد و شاگردی هست یا پدر و فرزندی یا هر۲؟از تجربیاتت ارزشمندتون در زمینه ساخت و نگهداری و مدیریت پیج‌های فیس بوکی و وبلاگ‌های رنگارنگ و حسابهای کاربری مختلف برامون بگید!از مشکلات و سختیهای فعالیت همزمان در فضای مجازی با نقاب‌ اصلاح طلب.. آنارشیست.. جنبش سبز.. فرقه بنی صدر طلب.. توده‌ ای‌.. و کلا همهٔ گروههای سیاسی ذکر شده در پست بالا به خصوص سلطنت طلب بگید و اگر ممکنه توضیح بدید چگونه شما میتونید در همهٔ این نقش‌ها ظاهر بشید و تند تند رنگ عوض کنید؟آیا همه این کارها رو تنهایی انجام میدید یا دیگر برادران هم در این راه به شما یاری میرسانند؟!مثلا برادر محمود دلخواسته فامیل و داماد بنی صدر که در روزنامه یا ثارالله قلم میزنند با در اختیار قرار دادن تجربیات ارزشمندشون در خدمت شما در این راه میتوانند کمکهای زیادی به شما بکنند و روند کار رو سرعت ببخشند!البته میدونم به خاطر مسائل امنیتی نمیشه در این مورد زیاد صحبتی‌ کنید ولی‌ لطفا اگر می‌شه حداقل تا جای که امکان داره به سوالات جواب بدید ممنون

    به امید موفقیت بیشتر شما در حوزه سایبری..

    پاسخحذف
  2. مثل معروفی است در فارسی که میگوید : خدا یه عقلی به تو بده یه پولی به من !

    پاسخحذف
  3. اتفاقا یک طیف باقی می مونه! اونهایی که اول انقلاب سرود خمینی ای امام خواندند و قرار بود پول نفت روزی 76 تومن به هر ایرانی بدهند و عکس امام را در ماه دیدند و 3 تا صلوات برای امام فرستادند!راستی اینها کی بودند؟ شما می شناسیدشون؟!بنده خداها از روی شرمنده گی حتی جرات ندارند اسم شریفشون را به ملت شریف ایران بگن!البته مطلب زیاد می نویسن!البته دانستن را حق مردم می دونن و برای همین هم مطالبی می نویسن ولی هیچ وقت نمی گن زمان انقلاب طرفدار کی بودن!احتمالا کره مریخ بودن!شما می شناسید این طیف را ؟!خدای نکرده از مجاهدین و ملی ها و چپی ها و چریک های فدایی که نبودن که؟!اینها خیلی وقته گم شدن و لطفا اگه خبری ازشون دارین به ما هم بگین چون ما نگرانشون هستیم.می ترسیم با این همه سابقه مبارزاتی الان به اروپا و امریکا پناهنده شده باشن و اونجا حقوق پناهندگی می گیرن و ما را با این حکومت گل و بلبل که خودشون برامون ساختن تنها گذاشتن.حداقل بیان سر این سفره بخورن.ما تنها تنها از این همه رفاهی که برامون درست کردن نصیب نبریم!!

    پاسخحذف
  4. به‌‌ به‌‌ آقای نیما سلیمی مدتی‌ خبری ازت نبود. گفتم شاید آدم شودی. ولی‌ زهی خیال باطل هنوز همان خر سابق موندی. خاک بر سرت که آدم نمیشی‌

    پاسخحذف
  5. بر خلاف تصور شما من سلطنت طلب هستم و مانند میلیون‌ها سلطنت طلب دیگر به آن افتخار هم می‌کنم.

    پاسخحذف
  6. اصولا برای رسیدن به یک نتیجه منطقی‌ می‌توان بر اساس پیش فرض ساخته شده از کلمیلیت دو نظریه وجود دارد ولی‌ استثنای وارد بر آن راه بر آن پیچ می‌دهد که خود البته یک نوع فرضیه است. حل بیائید تصور کنیم که اصلا کلمیلیت روشنگری نمیکند بلکه خود یک نوع تماس غیر منطقی‌ است که به واژگونی ناخود آگاه منجر میشود. از این نقطه نظر کلمیلیت راه خود را از اسطوره سازی جدا می‌کند و خود مستقل از پیش فرض‌های داده شده جهت پیش داوری را تقییر میدهد. در این حالت هنوز نمی‌‌توان به ارزش‌های جدید دست یافت. بلکه فقط می‌توان به آن چه که زیر سازی‌های احساسی‌ به آن توسل می‌جوید راه میانه ای پیدا کرد.

    امیدوارم که این مختصر برای روشن شدن مساله کافی‌ باشد.

    پاسخحذف
  7. پس بنی صدری هستی‌ که دهنت بوی گوشت کوبیده می‌دهد

    پاسخحذف
  8. در بین رژیم قاجار و جمهوری آخوندی، رژیم پهلوی مثل الماس میدرخشد. شما بچه آخوند‌ها هم از همین موضع حرص میخورید.

    پاسخحذف

  9. الا رهبر، بر آن سيمای همچون عَنترت ريدم
    بر آن ريش و سبيل و صورت بد منظرت ريدم
    گرچه دورم با تاسف از حضور انورت لیکن،
    من مخلص غياباً بر حضور عَن وَرت ريدم
    امامی، رهبری، اما بقدر خر نميفهمی
    به ريشت ، برآن فهمِ هم از خر كمترت ريدم
    به توضيح المسائل ، آن اراجيفی كه بنوشتی
    به تاليفات بی ارج و بهای ديگرت ريدم
    به تسبيح و عَبا و جامه ی تقوی كه پوشيدی
    بر آن عمامه ی پيچيده بر دور سرت ريدم
    شنيدم گفته ای مسجد بُوَد از بهر ما سنگر
    به سرتاپای آن مسجد كه باشد سنگرت ريدم
    ز حزب اللّهيان تشكيل نيرو دادی و لشكر
    به نيرويت، به حزبت، بر تمام لشكرت ! ريدم
    نه تنها بر خودت بل بر طرفــدارانت ای خائن
    که بر فرق پسر، دختر، برادر، خواهرت ريدم
    نداری چون پدر، من از پدر چيزی نمی گويم
    ولی ای بی حيا رهبر به روح مادرت ريدم
    عيال مهربانت وقت ريدن شد فراموشم
    كنون (با عذرخواهی) بر دهان همسرت ريدم
    تو ريدی بر تمــام مملکت منهم پی جبران
    ز انگشتان پا بگرفته تا فرق سرت ريدم
    تو آن جغدی که بال و پر ترا بخشيد آن کوسه
    روا باشــد اگـر گـويـم که بر بال و پرت ريدم
    بُوَد گوش تو كر، فرياد ملت بی اثر، ای خر
    كنون من ای خر مُظطَر، بر آن گوش كرت ريدم
    اگر اينست ترا دين وَ گر اينست پِيغمبَر،
    به آئينت، به دينت، بر سر پيغمبرت ريدم

    اگر اسلام اهریمن برایت بوده است آیین
    بر الله ت، به قرآنت، بر آن دین سراسر نکبتت ریدم

    پاسخحذف